zaterdag 3 januari 2015

Een hapje met een drankje

Eigenlijk wil ik altijd een klein hapje en een drankje/cocktail als begin van het kerstdiner. Dat vind ik lekker kersterig en dan kun je vast in de stemming komen. Alleen vond ik het bijzonder moeilijk om een cocktail te vinden die niet én heel bewerkelijk én heel duur was en hetzelfde gold eigenlijk ook voor de hapjes. Dus heb ik besloten om qua hapje iets bekends te nemen waarvan ik weet dat wij het allebei heel erg lekker vinden namelijk: verse, grote medjouldadels gevuld met geitenkaas.
Wat het drankje betreft: ik wilde graag iets met bubbels maar gewoon prosecco vond ik dan weer saai. Aangezien ik toch verse bosbessen én crème de cassis in huis had voor het dessert heb ik beide door de prosecco gegooid voor een kir met bubbels. En goed dat het paste, bij die dadels!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten